Rok zaˆłożenia forum - 2008


Poprzedni temat «» Następny temat
Spryskiwacze mgłowe w Cruze
Autor Wiadomość
user_01 

Model Samochodu: Brak
Pomógł: 40 razy
Wiek: 114
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1922
Poziom: 36
HP: 563/3758
 15%
MP: 1794/1794
 100%
EXP: 56/138
 40%
Wysłany: 2013-04-22, 19:57   

C77 napisał/a:
Kątowe.

Obrazek



Robota wykonana. Czy kat spryskiwania mozna regulowac? Efekt troszke odmienny od oczekiwanego - satysfakcja 99%.
 
     
AdamT

Model Samochodu: 3210
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 89
Skąd: 123
Poziom: 8
HP: 0/159
 0%
MP: 76/76
 100%
EXP: 8/19
 42%
Wysłany: 2013-04-22, 20:15   

etac_owiec napisał/a:
Robota wykonana. Czy kat spryskiwania mozna regulowac? Efekt troszke odmienny od oczekiwanego - satysfakcja 99%.


Nie strasz :) Wczoraj zamówiłem i czekam aż przyjdą.
 
     
user_01 

Model Samochodu: Brak
Pomógł: 40 razy
Wiek: 114
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1922
Poziom: 36
HP: 563/3758
 15%
MP: 1794/1794
 100%
EXP: 56/138
 40%
Wysłany: 2013-04-22, 20:18   

C77 napisał/a:
A co dokładniej masz na myśli? wstawiłeś zaworki zwrotne?


- Tak troche luzno siedzi, trzeba bedzie cos podlozyc,
- lepsze byłyby z wyjsciem katowym
- brak regulacji
 
     
C77 
Moderator


Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+
Pomógł: 140 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3579
Skąd: Poznań
Poziom: 45
HP: 1683/7015
 24%
MP: 165/3349
 4%
EXP: 188/213
 88%
Wysłany: 2013-04-22, 20:42   

Kiedyś chyba wymontuje jedne i drugie spryskiwacze (Volvo i Skandix) i je porównam ręka w rękę aby wiedzieć jaka jest faktycznie różnica w mocowaniach :twisted:
bo te moje ze skandixa naprawdę siedzą mocno na masce Cruzaka więc nie widziałem potrzeby aby je uszczelniać.
Co do wyjścia kątowego to nie wiem co miałoby to w praktyce dać?
Przecież wężyki się nie łamią ani nie zginają blokując przepływ :roll:
Regulacji żaden mgłowy nie ma, ale nie sikają Tobie one jak huri_khanowi?
_________________

Piekło jest puste, a wszystkie diabły są tu...
 
     
user_01 

Model Samochodu: Brak
Pomógł: 40 razy
Wiek: 114
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1922
Poziom: 36
HP: 563/3758
 15%
MP: 1794/1794
 100%
EXP: 56/138
 40%
Wysłany: 2013-04-22, 20:47   

C77 napisał/a:
Kiedyś chyba wymontuje jedne i drugie spryskiwacze (Volvo i Skandix) i je porównam ręka w rękę aby wiedzieć jaka jest faktycznie różnica w mocowaniach :twisted:
bo te moje ze skandixa naprawdę siedzą mocno na masce Cruzaka więc nie widziałem potrzeby aby je uszczelniać.
Co do wyjścia kątowego to nie wiem co miałoby to w praktyce dać?
Przecież wężyki się nie łamią ani nie zginają blokując przepływ :roll:
Regulacji żaden mgłowy nie ma, ale nie sikają Tobie one jak huri_khanowi?



Porownam na spocie za 3 tygodnie. Zobacze tez jak sie zachowuja na drodze, bo na stojaca psikaja dosyc wysoko
 
     
C77 
Moderator


Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+
Pomógł: 140 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3579
Skąd: Poznań
Poziom: 45
HP: 1683/7015
 24%
MP: 165/3349
 4%
EXP: 188/213
 88%
Wysłany: 2013-04-22, 20:53   

One Tobie mają najtrafniej psikać przy prędkości 100-120 km/h, gdy pęd powietrza robi swoje :-)
Ale założyłeś też zaworki zwrotne czy bez?
_________________

Piekło jest puste, a wszystkie diabły są tu...
 
     
user_01 

Model Samochodu: Brak
Pomógł: 40 razy
Wiek: 114
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1922
Poziom: 36
HP: 563/3758
 15%
MP: 1794/1794
 100%
EXP: 56/138
 40%
Wysłany: 2013-04-22, 21:12   

C77 napisał/a:
One Tobie mają najtrafniej psikać przy prędkości 100-120 km/h, gdy pęd powietrza robi swoje :-)
Ale założyłeś też zaworki zwrotne czy bez?


Zaworek, przed trojnikiem. Nagle sie okazuje ze zaczyna psikac zanim machnie wycieraczkami, a mialem to reklamowac na przegladzie
 
     
C77 
Moderator


Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+
Pomógł: 140 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3579
Skąd: Poznań
Poziom: 45
HP: 1683/7015
 24%
MP: 165/3349
 4%
EXP: 188/213
 88%
Wysłany: 2013-04-22, 22:12   

To właśnie dzięki zaworkowi zaczyna sikać zanim wycieraczki ruszą,
dlatego warto go założyć nawet do fabrycznych spryskiwaczy :-)

Cruzak to jednak autko budżetowe jest, więc oszczędności nawet na czymś takim są zrobione.
Niby dla MY2013 trochę pozmieniali vide więcej bajerów czy lepsze amorki, ale jeśli chodzi o układ spryskiwania szyb to nadal to samo,
czyli żadnego fabrycznego zaworka zwrotnego nie ma :twisted:
Na szczęście GM robi też nadal Ople 8-) :mrgreen:
_________________

Piekło jest puste, a wszystkie diabły są tu...
 
     
user_01 

Model Samochodu: Brak
Pomógł: 40 razy
Wiek: 114
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1922
Poziom: 36
HP: 563/3758
 15%
MP: 1794/1794
 100%
EXP: 56/138
 40%
Wysłany: 2013-04-23, 10:28   

C77 napisał/a:
To właśnie dzięki zaworkowi zaczyna sikać zanim wycieraczki ruszą,
dlatego warto go założyć nawet do fabrycznych spryskiwaczy :-)

Cruzak to jednak autko budżetowe jest, więc oszczędności nawet na czymś takim są zrobione.
Niby dla MY2013 trochę pozmieniali vide więcej bajerów czy lepsze amorki, ale jeśli chodzi o układ spryskiwania szyb to nadal to samo,
czyli żadnego fabrycznego zaworka zwrotnego nie ma :twisted:
Na szczęście GM robi też nadal Ople 8-) :mrgreen:


Zaworek jest w pompce.

Dzisiaj mojej pokazalem i tez chce w swoim Spark'u takie spryskiwacze :)
 
     
huri_khan 

Model Samochodu: Kilka posiadam
Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 606
Skąd: z brzuszka :)
Poziom: 22
HP: 33/1106
 3%
MP: 528/528
 100%
EXP: 32/59
 54%
Wysłany: 2013-04-23, 11:32   

I wszyscy wiemy jak działa :roll:
_________________
Zdjęcia zamieszczone przeze mnie na forum można rozpowszechniać na warunkach licencji CC-BY
 
     
C77 
Moderator


Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+
Pomógł: 140 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3579
Skąd: Poznań
Poziom: 45
HP: 1683/7015
 24%
MP: 165/3349
 4%
EXP: 188/213
 88%
Wysłany: 2013-04-23, 14:34   

Dokładnie, działa tak jakby chciał a nie mógł (jeśli on w ogóle tam jest) :twisted:

etac_owiec napisał/a:
Dzisiaj mojej pokazalem i tez chce w swoim Spark'u takie spryskiwacze :)


Heh, w ogóle się nie dziwię :mrgreen: każdy kto zobaczy na żywca jak one działają chciałby takie ;-)
mnie tez kilka osób już męczyło o wstawienie takich spryskiwaczy do ich aut,
z resztą Cruze to tylko kolejne auto w które wstawiłem spryskiwacze mgiełkowe.

A Spark ma dysze spryskiwaczy ulokowane na masce czy w podszybiu?
_________________

Piekło jest puste, a wszystkie diabły są tu...
 
     
mario78 
BLACK ROOF


Model Samochodu: Chevrolet Cruze 2.0VCDi
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 670
Skąd: Białystok
Poziom: 23
HP: 61/1225
 5%
MP: 585/585
 100%
EXP: 37/65
 56%
Wysłany: 2013-04-23, 14:47   

C77 napisał/a:
A Spark ma dysze spryskiwaczy ulokowane na masce czy w podszybiu?


Na masce.
 
     
user_01 

Model Samochodu: Brak
Pomógł: 40 razy
Wiek: 114
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1922
Poziom: 36
HP: 563/3758
 15%
MP: 1794/1794
 100%
EXP: 56/138
 40%
Wysłany: 2013-04-23, 14:47   

C77 napisał/a:
Dokładnie, działa tak jakby chciał a nie mógł (jeśli on w ogóle tam jest) :twisted:

etac_owiec napisał/a:
Dzisiaj mojej pokazalem i tez chce w swoim Spark'u takie spryskiwacze :)


Heh, w ogóle się nie dziwię :mrgreen: każdy kto zobaczy na żywca jak one działają chciałby takie ;-)
mnie tez kilka osób już męczyło o wstawienie takich spryskiwaczy do ich aut,
z resztą Cruze to tylko kolejne auto w które wstawiłem spryskiwacze mgiełkowe.

A Spark ma dysze spryskiwaczy ulokowane na masce czy w podszybiu?


Na masce
 
     
C77 
Moderator


Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+
Pomógł: 140 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3579
Skąd: Poznań
Poziom: 45
HP: 1683/7015
 24%
MP: 165/3349
 4%
EXP: 188/213
 88%
Wysłany: 2013-04-23, 17:49   

Aha, no to ciekawe czy by tam również te z Volvo pasowały.
W starym Sparku, (u nas chyba zwanym Matizem?) były spryskiwacze w podszybiu i tam pasowały mgiełkowe z Hondy.
_________________

Piekło jest puste, a wszystkie diabły są tu...
 
     
user_01 

Model Samochodu: Brak
Pomógł: 40 razy
Wiek: 114
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1922
Poziom: 36
HP: 563/3758
 15%
MP: 1794/1794
 100%
EXP: 56/138
 40%
Wysłany: 2013-04-23, 17:52   

C77 napisał/a:
Aha, no to ciekawe czy by tam również te z Volvo pasowały.
W starym Sparku, (u nas chyba zwanym Matizem?) były spryskiwacze w podszybiu i tam pasowały mgiełkowe z Hondy.


A spryskiwacze trzeba uszczelnic, bo sila powietrza robi babelki po spryskiwaniu pod spryskiwaczami.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

reklama: Świadectwa Energetyczne | Outsourcing IT Szczecin | SONEX s.c. Łódź | CAMP-OZI Przyczepy campingowe